laupäev, 19. aprill 2008

hoian kinni juhtmest mille teine ots kaob taevasse

ha-ha-haa - "sõnumi saatmine NURJUS" ütleb telefon... minu meelest see on natukene naljakas, sest telefonid on olnud konservatiivsed asjad, mille toimingud võivad halvimal juhul ebaõnnestuda.. aga mitte nurjuda. või, mina ei tea... näiteks kolmapäeval oli mul bläckout, kus mul ei tulnud üks eesnimi meelde, ja ma tundsin end selles amneesias väga mõnusasti, sest teadsin kohe et see on öisest magamatusest ja läheb üle ning oli seetõttu nauditav nagu mõni uus ja huvitav ravim. mitte et ravimid mulle mõjuks eriti.. kui ma ei tea, missugust efekti oodata. ning ma kahjuks ei leia youtjuubist videot, aga suurema fantaasiaga lugejad võivad lihtsalt lugeda skripti MP sketsist "The man who says things in a very roundabout way". väiksema fantaasiaga lugejad kes assotsiatsioonile pihta ei saa, võivad ise kuhugi offi wonderida, idiots!

Kommentaare ei ole: