kolmapäev, 5. jaanuar 2005

anna mulle Uma' telefoninummer

Ma tunnen ärevat kohustust siia midagi kirjutada, sest muidu kardan aasta alguses põhjendamata põhjustel taassuurenenud lugejaskonda kaotada. Küüneviha tikub sisse ilusate meeste klubi toimetusi lugedes, mille edu aluseks on tubli tandem ja koostöövaim, pluss kes koledal kombel joovad kaa. Mõni ime siis et info- ja ideede tulv ei lakka.
Kuna mina palju ei joo, siis pean kirjutama maisematest asjadest. Minu fantaasiarikkust kirjeldab teile - ning annab ühtlasi lootust värvikate tulevikujuhtumiste (jällegi minu fantaasiarikkusest tulenevalt) lugemiseks - vanaaastalõpueelne juhtum, kui ostsin konsumist paki pannkoogijahu, purgi pannkoogimoosi ja paki piima. Kassiir naeris omaette sellist ebatavalist kombinatsiooni nähes, ma kujutan ette et ta mõtles midagi laadis huvitav, ega see tüüp täna äkki pannkooke ei mõtle teha?
Üleeile otstsin koti friikartuleid, pudeli ketšupit ja pool kilo viinereid. Olen meisterkokk.
Praegu kaalun, kas kirjutada teile ka solgetest, kes vennanaise väitel lasteaia linnalegendide kohaselt osadele lastele nigu angerjad pekust püksi pudenevad, aga ei, jätan selle episoodi igaksjuhuks kunagi hilisemaks.

Kommentaare ei ole: