reede, 14. jaanuar 2005

watch the colour of love

Kunagi enne jõule käisime Kajaga linnast väljas tema asju ajamas ja tagasiteel hiljaõhtul keerasime auto kõrvalisele põlluvaheteele ja vaatasime tähti. Ja see on mul juba igivana tõdemus, kui kummaline see ikkagi on et üleval ja igal pool ümberringi kosmoses on nii palju on tühja maad ja ainult vaakum, mitte ühtegi aatomikkugi miljardite kilomeetrite kaupa (käesolevat blogi lugevad astrofüüsikud, on mu umbkaudne hinnang õige?) ja siis siin minu ümber korraga on nii palju molekule üheskohas koos ja neist moodustuvad nii kallid asjad ja inimesed. Meil on hullult vedanud. Minu aatomitel, elektronidel jamuulsellisel, näiteks, et nad siia on sattunud teiste hulka. Lucky strike.
Lõppev nädal on olnud ilus ja hea. Näiteks eile õhtul käisin elus esimest korda kasiinos, noh, niisuguste mänguautomaatide juures, ja nagu ma Gretele hiljem - nagu lubatud - aru andsin - kolm krooni jäi järele :)
Täna on Merle sünnipäev. Paljuõnne kõigi lugejate poolt (nüüd Merle kui Sa seda loed, siis võta seda niimoodi, et iga teine lugeja, kes kaa selle lause läbi loeb täna päeva jooksul, kaa tahtmatult nagu soovib Sulle õnne :)) Haledalt tõmbasime tillist neid :)

Kommentaare ei ole: