esmaspäev, 10. jaanuar 2005

eravestlustest vol 1

Mul on kodus refudzii kämp, sest eileõhtul ei olnud vennal tulnud tagasi juba öölvastueilset äraläind elektrik (noh, üks elektrik läks neil ära öösel ja eijtulnudgki tagasi) ja siis ta helistas kellkümmeõhtul ja küsis, kas ma olen üksi kodus ja kas nad võiks tulla ööseks minupoole, sest öösiti teadupoolest ilma elektrita ei saa, magada, noh, näiteks, ja kui on vaja öösel panna tööle mõni asi, telekas või midagi, ja siis nad tulid ja siis ma ütlesin Sikile, kellega ma tsättisin samal ajal et näe, vend helistas ja küsis, ja siis ta küsis kas nad juba tulid ja siis ütles kuidas ta oli ette kujutanud et vennapere seisis pikkade nägudega uksetaga, nööriga kokkutõmmatud kohvrid käes ja lapsed nutavad, ja siis mina kujutasin seda ette ja naersin ja siis nad tulid ja siis there vos much ritsoijssing ja itsetera itsetera häpili ever ääfter, kuijaijnult üks laps küll eijoleks ööotsa nutnud aegajalt sest ta ärkas võõraskohas ülesse ja karjus emmeemme kuigi emme magas tal kõrval kohe, noh, kõik neljakesi magasid suurestoas diivanil, niimoodi ristipidi, nooh, ja ma pidin kassi panema kinni tahatuppa sest neil on oma kahe kassi lõhn nii rämedalt küljes et kass hakkas neid kraapima ja susisema nagu torgatud õhupall. ja ajas end rõngasse nigu õhupall. ja kurgus oli tal karvapall. ja ta eelistas olla tooli all. sest seal tundus okei tall. ja ta oleks nad ära tapnud aga tal puudus kindzall. sest ta on eravestluses mainind et sellega tapmine on viimane mall. kui kannatad koduvägivalla all. seal kus kõrgub koduvägi vall.

Lugupidamisega,
Tral-Lal Lall

Kommentaare ei ole: