pühapäev, 23. jaanuar 2005

hanni pall

Eelmisenädalase Ekspressi lahutustest rääkiva artikli alapealkiri oli laadis "naine saab iga kuu eksmehelt 25000 krooni, ent ainult tingimusel et ta ei abiellu uuesti". Ja mina mõtlesin automaatselt halvasti sihukesest anaalse faasi mehest. Võttis aega enne kui taipasin et tegelikult see on lihtsalt sõnastuse viga. Sest kui naine leiab endale uue elukaaslase ja lastele võõrasisa siis tal peakski iseenesestmõistetavalt vähem majanduslikku tuge vaja olema. Mitte nii et elavad uue mehega vana mehe rahast. Aga sõnastustega peab ettevaatlik olema.
Mulle meeldib kui mulle tulevad vastu üks tädi ja onu oma bolonkanässiga ja too uriseb mu peale juba kaugelt ja mina vaatan möödudes tädile naerdes otsa ja ütlen nii kuri, ja tädi naerab vastu ja ütleb eijole. Lihtsalt et ma ei ole tühi koht, vaid elus inimene.

Kommentaare ei ole: