pühapäev, 20. märts 2005

ca la plaan

mällol on meie ühise kempsuga üks kuri salaplaan. Minu meelest ei ole normaalne, kui ta minu saabumisel nimetatud eluruumi potipealt pikade hüpetega põgeneb. Sealjuures MINU poti pealt, mitte enda omalt. Enda omaga tal on muud projektid, mis on tõenäoliselt seotud salaettevõtmistega mujal korteris, mille teostamiseks annab sobivaima võimaluse liivakastist kogu liiva välja kühveldamine, millise looduskatastroofi kõrvaldamiseks õnnetult peremehelt röövitud tähelepanuta viisminut segamatult ilmselt millegi suurema kallal töötada võimaldab.
Hetkel kahtlustan, et temapoolse minu potil viibimisega võib olla seotud viimasel ajal sagedamini esinev potivee jooksmajäämine. Nimelt käitus lugupeetud kassisik minu viimasel ootamatul kempsusisenemisel, nagu ta EI OLEKS käpaga veepealelasunuppu tsurkinud.
Fotosüüdistusi kahjuks lisada ei saa, sest selleks kasutatud server on maas ja ei taha tõusta. Nii võite vaid ise ette kujutada ka seda kaunist juulikuuülesvõtet koduaknalaualt, mille täna arvutist avastasin. Kujutate te ette - rohelised puud ja muru, ilmselgelt ülekahekümnekraadine õhk, sinine taevas ja kollased majaseinad? Ilmselt mitte? I must me tripping.

Kommentaare ei ole: