neljapäev, 10. märts 2005

farmakoloogia instituudi kempsumonolooge Voll 3 (kõrvale)

Tartu Ülikooli Farmakoloogia instituut on grupp inimesi, kes defineerib end ja loob oma ühtsustunnet selle alusel, et nad ütlevad mulle hommikul instituudi koridori peal tere. Hommik hommiku järel niisugune seniilne äratundmisrõõm, oooii, teeree! ja siis - ei midagi, kuni järgmise hommikuni. Ma ei kaeba, ma ei oota ega eelda midagi, enamgi veel - jumal hoidku, ei ole mul vaja nendega vestelda, ma kuulen niigi liiga palju! Aga ikkagi, imelik. Mina olen imelik. Kindlasti nad mõtlevad nii. Mis IMELIK noormees, kõnnib siia sisse ja ütleb tere, ja siis õhtul läheb koju. Väääga vääga imelik!! Panevad pead kokku ja sositavad niimoodi, ja kui ma lähedusse satun, siis jäävad vait ja jõllitavad mind nagu ilmutist. Kuna mingist hetkest praegu seda kaunist mõtet kirja pannes reaalsustaju niikuinii kadus, siis lisaksin juurde et jah, muidugi mulle lastakse stepslist gaasi kaa!

Kommentaare ei ole: