reede, 11. märts 2005

off mice, and men

Deniss: ..ja nii sa lähed sinna, taskulambi väel!
mina: Ei, taskulambi valgel! Aluspesu väel, näiteks..
Deniss: Mis vägi sel aluspesul on?

Nagu taibukamad lugejad kindlasti juba taipasid, oli tegemist üliteadusliku diskussiooni ning olulise probleemipüstitusega tõstatunud kirgliku vaidlusega põneva käitumiskatse kõrvale hiljuti, nagu ikka juhtub kui Denissiga tähtsaid asju ette võtame. Millega jõuan tegelikult ammu Maali, aga osaliselt ka Siimu soovitud teema juurde. Maali tahtis rohkem rottidest kuulda, aga Siim nukrutses veidi aega tagasi selle üle, et eestikeelsest blogosfäärist ei olevat otsingumootorisse kohvikuettekandja sisse toksides võimalik saada teise lingina kellegi blogi, kes kirjeldaks mida niisuguse eksootilise (ja mõtteline osa mu peast proovis mind praegu veenda eksistentsiaalne, eksponentsiaalne, titspervert, TITSPERVERT!!..??) elukutse esindaja päevastpäeva mõtleb. Leidsin seepeale, et minu püha kohus on olevastele põlvedele (ning viite Siimu põlvedele leiate siit (ning see on vist MILLEGIPÄRAST kõige popim link mu blogikogus:))) üles tähendada, mida teevad igapäevaselt oma magnetturvalukkude ja essimeeste, saladuseloori ja küprokimüüri taga käitumis- ja terviseteadlased. Et kui Siim teinepäev mõtleb et kuramus küll, mida küll neuropsühhofarmakoloogid ometi igapäevaselt teevad, ma üldse ei tea, kuigi tegelt peaks teadma!??, ning oma küsimuse sel kujul ka guuglisse toksib (miks mitte, inimesed jõuavad siia näiteks otsinguga milleks mulle psühholoogia?), et ta siis sellele müsteeriumile kiire ning elegantse lahenduse leiaks. Ning kui keegi lingvistilistikakalduvustega lugeja oskab soovitada, milline näeks välja eelmise kiillause grammatiliselt kobedam eestikeelne kirjapilt, olge teretulnud.
Kui aga päris aus olla, siis hakkan sellest põhjalikust sissejuhatusest väsima, ning callin iti a dayks. Nüüd sai rohkem küll Siimust kirjutatud kui asjast, aga seda popim kirje tõenäoliselt tuli kui siis kui oleksin tõsimeeli rääkinud, mis ma ise päeval tegin:) Küsimus laiemale lugejate ringile oleks - kas te oskate praegu pilku viimaselt realt tõstmata öelda, millest ma tegelikult praegu rääkisin?

Kommentaare ei ole: