kolmapäev, 23. märts 2005

kami katse

Suurde tuppa tulles, mällo kamikazelikult jalus tolknemas, torkas kohe silma diivani tagant väljaulatuv tumedakarvaline objekt. Naks! ja mu fantastilises peas valmis vandenõuteooria ning paanikahoog seoses sellega, et jalustolknev mällo VÕIB OLLA hoopis keegi salavandenõulane, kes on päris mällo ära kõrvaldanud ning laiba kogemata (või mitte?) oskamatult diivani taha peitnud (või siis et plaan on teostunud ning see oli lihtsalt viimane märk mulle sellest, mis kohe ka minuga toimuma hakkab). Anyway.. on asju, mida ta (ning nüüd ma räägin taas PÄRIS, võibolla nüüdseks varalahkunud mällost) teeb kindlasti selleks, et mind häirida, nagu näiteks paberpõrandalambi kraapimine ning juhtmete närimine nii teleka taha kättesaamatutesse kaugustesse hüpates kui ka keset tuba - sest nendega ta minu kodusmitteviibimiste ajal ei tegele; ning samas on asju, mis väljendavad tema loomulikku seiklusjanu ning tõsiteaduslikku pühendumust nagu pesukorvi algosakesteks lahtiharutamine ning sellel üürikesel ajahetkel kui ma olen juba potilt tõusnud kuid mitte sellele veel kaant peale pannud, veesilma tabamine..

Kommentaare ei ole: