reede, 8. aprill 2005

elagu prudo!

Vihma sadas öösel. Jälle, lõpuks ometi. Mitte mingit haiget lund ei lange tasatasa, vaid päris vihma, soojas ööõhus. Oioioi. Ja hommikul paistis aknast et väljas on märg ja kõle, aga tegelikult oli soe ja niiske. Nagu suvel peale vihma.
Ning üleeile mõistsin NATUKENE kuidas inimesed kasiinoaparaati koine sisse topivad, kindlas usus et nüüd tuleb, NÜÜD tuleb! Sest peahoonetagune parkimisaparaat võttis minu viiekümnekopikalisi sisse küll, aga seda ei näidanud et need talle kohale kaa jõudsid. Lihtsalt neelas. Ja kuna parkimishimu oli nii suur, siis lootsin kuni pool rahapauna (noh, mis mul selle sellise vanaaegse peenrahakoti nimi on, mis klõpsuga pealt kinni käib, noh?) tühi oli. Seaduskuuleka kodanikuna helistasin näidatud probleemtelefoninumbril, kus lahke tädi ütles et lahke falgionu tulebkohale, kontrollib üle ning paneb mul kojamehe vahele makstud rahaga tšeki, kui ma oma autonumbri ütlen. Noh, ütlesingi, ja siis hiljem piilusin personaliosakonna aknast kuidas falgionu kõndis, pilet näppus, mööda autorivi ja kiikas kõiki numbreid, aga minitibust läks lambist mööda, sest see oli kahe suure auto vahel, tolvan :)
Ma ei kirjuta just eriti sügavatest asjadest, veel vähem isiklikul tasandil tõstatunud probleemidest millel võiks laiem kõlapind olla. On see okei?

Kommentaare ei ole: