kolmapäev, 31. märts 2004

Ma magan kogu aeg. See tähendab öösiti. Väga pikalt. Millest see tuleb, ei tea. Mõtlesin et äkki voodi on vale koha peal (noh, selline esoteeriline värk, tead), aga siis taipasin et tegelt mul lihtsalt tuleb juba kell 11 tohutu unehäire, ükskõik kuskohas ma korteris olen. Mida teha?
Nagu vahepeal selgus, ei ole selle puhul, millega ma niikuinii ei kahtlusta et tegemist on, tegemist mitte esoteerika vaid feng shuiiga.
Ma ei usu et need kaks teemat seotud on, aga Kerstit ja Kajat - kui nad teaksid käesolevat lehte luugeda - kindlasti rõõmustaks teadmine, et Kaimari pühapäevase teatrissekaasavõtuga suutsin ka oma kallis emas homofoobilise alge äratada. Õigemini tema sõbrannas. Kuna aga sõbranna kiiresti matsu ära jagas, et nääe, ta ise oli ju kaa teise tüdrukuga - st minu emaga - teatrisse tulnud, ei ole ta sel õhtul see, kes homodele näpuga näidata ja esimesi kive visata saaks :). Anyway, esmaspäeva õhtul demonstrerisin emale oma homo-oskusi Kerstlt omandatud "meeletu, mee-lee-tuu!!" homoväljendiga ning juba ammu mu zestikuloogias kasutusel oleva õrna randmehoiaku demonstreerimisega olulistest asjadest kõnelemisel. Aga ta ikka vist veel ei usu :)
Kindlasti Kersti ja Kaja saavad nüüd varsti sellele lehele jälile, kui nad Guuglis rutiinset oma nimega otsingut teevad. Noh, nagu kõik meist aegajalt teevad, näiteks nagu Kadri, kes avastas et vähemalt interneti andmetel tegeleb ta peale avatud ülikooli töö ja muude toredat asjade kahjuks mitte erootikalehtedel esinemise, küll aga igati tasemel luuletamise, fantoomnäo abil Äripäeva käsiraamatute kirjastamise ning geriaatriaprojektide juhtide seminaridel osalemisega. Kajale ja Kerstile aga selline näpunäide, et seekord nad peaksid otsingusõnaks siis ilmselt panema "Kaja ja Kersti". Aga ma usun et selle peale peaksid nad ise kaa tulema.
Sellised lood siis. Ma loodan et kui nüüd "post and publish" nuppu vajutan, loeb ka Aet, millega aega veetma pean, ning tuleb ilusti KELLA ÜHEKSAKS laborisse, et süütute issanda loomakeste peal süütuid katseid tegema saaksime hakata.

Kommentaare ei ole: