neljapäev, 4. märts 2004

Täna peetud loeng sai tore. Mulle jumalast meeldivad noored, saab suhelda ja nalja visata. Laborisse tagasi tulles mõtlesin veidi selle fenomeni üle järele ja ma kardan et see on lihtsalt minu tähelepanuvajadus, mida seal välja elan. Noh, et 50 tsikki ja kutti mind tähelepanelikult jälgivad oma ümmarguste silmadega ja reageerivad kui ma räägin kuidas antidiureetilise hormooni pärssimine alkoholiga on teaduslik fakt, mille praktilisus igapäevaelus on käegakatsutav:)
Mainisin loengus ka Grete hommikust soovitust seksist rääkida, et asju noorte jaoks põnevamaks tha. Tegelt juba kirja saabumise hetkel olingi juba ühte mingi itaalia pässi kirjutatud artiklit lugemas mis mul kuhugi teiste alla peidetud oli, mis rääkis neuropeptiidide rollist seksuaalkäitumises (loengu tema oli "aminohapped ja neuropeptiidid käitumise regulatsioonis". Noored siis itsitasid õhetavi põsi kui pajatasin kuidas jänkudele oksütotsiini süstiti ja kuis nood siis seksisid ja jalamaid peale esimest ejakulatsiooni ikka veel ja veel tahtsid.

Kommentaare ei ole: