neljapäev, 17. juuni 2004

things never seen

Ma olen väga minevikukeskne inimene. Ja mul on iga päev mitu korda kahju vaadata kuidas asjad juhtuvad ja teada et ma ei pruugi neid enam homme mäletada.
Sellepärast ma loodan et kõik kes mulle telekaostmises pöialt on hoidnud annavad mulle andks, et selle ostu tulevikku lükkasin et hoopis fotokas hankida. Sest need asjad mida telekast vaadanud oleksin, on edaspidi kaa olemas (noh, okei, peale selleaastase jalgpalli:)), aga need asjad mida nüüd pildistan ei pruugi nii kaua oodata. Onju.
Ma ei hakka siin mingit uut fotodiipi tegema, aga lihtsalt tooksin kaks stiilinäidet endast ja minu emmest, kes peale pikka tõmblemist ühe pildi peale ka niisugune armas ja normaalne suutis jääda nagu ta päriselt on.


Kes veel ei tea, siis see on minu emme, niimoodi kelmikamalt veidi :)


Ja see on fantast kunstipilt minust. Juba esimese laksuga niisugune kontseptsioon, assa mait!

Kommentaare ei ole: