neljapäev, 5. august 2004

in a thousand years, i'll get right on it

Kallid sõbrad! Hoolimata kogu sellest sogast, mis vahepealsete nädalate jooksul teile pajatasin, olen tänasest bäkonträkk ilusti Biomeedikumis omi asju ajamas. Eks näis mis tulevik toob. Või siis et eks näsi, nagu ma mõnikord kiiruga kirjutan. Palun ärge siis unustage mind ega maha kandke, ja tulge ikka vahel Tartusse. Minu juures saab süüa-juua ja diivanil pikutada. Üldse kavatsen kaks järgmist aastat kodu hubasemaks ja armsamaks teha. Võib-olla muretsen isegi vannituppa peegli jpms. Samas luban, et olen igasugu sotsialiseerumisettepanekutele avatum ning üldse parem (ning tagantjärele sai nüüd parandatud - EI, ma ei kavatse olla parm:)) inimene. Vähemalt mis puudutab - nagu öeldud - kahte järgnevat aastat. Eks ole? Kirjutage ja joonistage mulle siis, ning astuge läbi.


Kommentaare ei ole: