reede, 3. september 2004

make my day, punk

Võib-olla kui ühte asja praegu soovida, siis seda et päevad kunagi läbi ei saaks. Sest nii palju asju on teha, väikseid ja olulisi, millest loobuda ei suuda. Kui samas suurtele ja elulistele nende kõrval kaa oleks vaja tähelepanu pöörata. Raamatut lugeda, internetist järele vaadata, tulevikuasjadest unistada, Võru tänavalt ahjuotsast kaasavõetud kingasid puhastada, postkast seinale riputada, tsättida, hommikused lehed läbi lugeda, ujumas ja rattaga sõitmas käia, jala läbi hommikuse linna tööle minnna, mõnikord kellelegi sooja sööki teha õhtuks, esikupeegel üles panna, telekat ostmas käia, tallinnas potentsiaalset eluka(a)slast :) vaatamas käia, fotod üles panna, sõpradega Itaalia köögis istuda, öösel aknast välja vaadata, midagi üles kirjutada, kooki küpsetada jpms jpms jpms. Aga ikkagi kunagi ma pean magama minema, sest muidu algab juba järgmine päev ja mina tervitan seda zombina. Nii palju head ja nii vähe tunde igas päevas!
Siinkohal kasutaksin tegelikult vabadust tsiteerida Merle kirja päevakajalistel teemadel: "Mällo. Mul on hea meel, kui Sa endale kassi võtad. Mina võtsin endale teleka. Spontaanselt, pärast kaheaastast hoovõttu lihtsalt ühel õhtul Kristiinest hommikupudru jaoks piima ostes. Tegelikult mulle meeldiks, kui inimesed eelistaksid telekatele kasse." Meie eelistame telekaid JA kasse. Niiet veel üks positiivne tagasiside. Ma usun et meil saab palju sõpru olema.

Pluss, ma unustasin varem mainimata, kolmapäevane päev oli Tinni tehtud. THANKYOU, THANKYOU, THANKYOU! Te ei arva iialgi ära, kes tegutseb varjunime "Seniilne Barett" all :)


Lugupidamisega, Teie, Metall Näol

Kommentaare ei ole: