teisipäev, 7. september 2004

out of whatsoever

Minu blogi üleval servas kirjutatakse süüdistaval toonil "Get your own blog!" Nagu et "mis sa loed siin, häh, kuule, kamoon, noh, lõpeta ära!"
Lihtsalt eile ja täna on nii suhteliselt kui ka intellektuaalselt suhteliselt madalseis olnud, nii et mul ei ole teile, kallid sõbrad midagi erilist öelda. Ka ühtegi pilti nagu ei oskaks siiakohale lisada. Või kui, siis ehk mõne hetkemeeleolu tabava, kullakesed:


Kes vähegi Kaimarit ja Kajat (Kaja? Kajat? Kajatit?) teab, märkab et nad ei ole päris nemad ise.
Anyways, on an unrelated issue, meenub veel kuidas 1 septembril koju minnes Konsum oli noori inimesi täis, kes kõik ostsid mingit odavat ebatervislikku toitu, brr.. Mina oma friikartulite ja poesalati ja pihvidega olin nende pähklikottide ja ma-ei-tea-mis-äkapakikeste kõrval nagu Greenpeace. Või misiganes organisatsioon meie kõrvetiste ja muu sellise ühise tervise eest muretseb.
Tõesti ei ole midagi öelda teile siia juure täna.

Kommentaare ei ole: