teisipäev, 26. oktoober 2004

in your dreams!

Kas neil inimestel, kes iga päev blogi kirjutavad, on iga päev mingi mõte? Paistab et Kaimaril mingite perioodide kaupa näiteks on, kuigi vahel kaldub lihtsalt asjadeloetlemismaailma. Janiiedasi. Minul tänast mõtet ei ole. On juba eelmisest nädalast kestnud mõte, et ma näen öösel mingeid unenägusid, mis mu hommikuks nii ära kurnavad, et pean veel tunni või kaks magama. Ma ei mäleta neid, aga kahtlus millegipärast on. Ja nüüd tuleb mulle millegipärast meelde Fight Club. Kas keegi on mind öösiti kusagil midagi tegemas näinud? Midagi ee... lennukiga lendamas ja salaühinguid loomas või midagi? Või midagi.
Ühtlasi - kuna seoses sellega meenub mulle, et mu Fight Club'i raamat on Jaanika käes, kes käesolevat lehte ilmselt küll ei loe, meenutaksin kõigile teistele, kellele mõne audiovisuaal- või pabermaterjali välja olen laenanud, et võlg on võõra oma. Või mittte võõra, vaid teie hea sõbra - minu. Me ei hakka selle väikse asja pärast ju tülitsema. Palun tooge tagasi. Kunagi kirjutan ka nimekirja neist asjust, mis mul minumeelest puudu on :) Kuna ilmselt olen osa asju unustanud, siis oleksin tegelt rõõmus kui kirjutaksite siinkohal, mis mul teie arust puudu on. Niikaua kui see jääb konstruktiivse kriitika piiridesse muidugi :)

Eilset kaunist sügispäeva jääb mulle tõenäoselt pikaks ajaks meenutama kell üks valminud TÜRGI KOOK (mille keerukast nimest Andres ka mitmekordsel korrutamisel telefonis aru ei suutnud saada), mis on lihtsalt niivõrd rammus ja türgilik, et ma ei suuda seda küll paari päevaga ära kasutada. Aga maitsev - tõenäoliselt - sellegipoolest. Retsepti lisan siis, kui fotoka vennalt tagasi saan, et ka maitsekas ülesvõte lisada siiajuure.

Kena päeva jätku soovides, mällo sr.

Kommentaare ei ole: