esmaspäev, 11. oktoober 2004

misma välja mõtlesin

Mu skriinseiveriks on juba pikemat aega My pictures kaustast see folder, kus omatehtud pilte hoian. Koju tulles või suures toas diivanil lesides juhtun sageli vaatama, kes minuga teiselpool ekraani aega veedab. Täna õhtul üllatas, et vaatamata süvenevast düssotsiaalsusest on mul nii palju fotograafilisi tõendeid hetkedest, mil koos oleme olnud. Mul lihtsalt ei ole sõnu -


Ning Anneli blogi lugedes tekkis mul filoloogiline küsimus, kas "le bistro" mitmuses oleks "les bistros" ning kas näiteks niimoodi mõne linnakesi kõiki bistroosid üheskoos nimetades heteroseksuaalidele üldse mõni käidav koht jääks?

Pluss, meil on ussid. Niiet ärge meiepere pepupulka oma lasteaiarühma kontrollimiseks laenama tulge (taevas halasta, kas keegi teine kaa mäletab niisugust alandavat elusündmust nagu terve rühmaga hämaras koridoris rivis seismine, sukapüksid rebadel, kuni läbisõidul arstitädi kõik pekud üle kontrollis, või see on minu mingi indutseeritud luul?). Ussi- ja püssirohu muretseme homme (any advice, kuidas see sisse käib?), täna olid apteegid kinni. Ning anyway, kirjutuslaua peal ma niikuinii mingeid kõrget hügieenitaset nõudvaid protseduure läbi ei vii, niiet...

Kommentaare ei ole: