pühapäev, 17. oktoober 2004

piss on earth

Triin EI HEITNUD täna mulle ette, küll aga kitus, et Liisi oli maininud, ning lisas, et ta ise oli kaa mõelnud ja et tal on hea meel et tema seda esimesena ei öelnud vaid nüüd Liisi sõnadega selle edastada sai - pluss, ma ise just kaa eile õhtul käsitlesin oma mõtteis seda probleemi - ET ma viimasel ajal muust enam ei kirjuta kui mällost. Ja kuna ma tõesti ka omaette sellele järeldusele jõudsin ilma välispidise abita, siis see ilmselt on õige. Mistõttu täna ma ei kirjuta sellest, kuidas ma Triinul külas käisin mitte ainult seda infot saamas, vaid ka kassidest vestlemas, ning samuti jätan käsitlemata selle põletava teema, kuidas me ikkagi reede õhtul alles kella kaheksa ajal mälloga loomaarsti juurest koju saime ning missuguseid tablette täpselt ja milliste kehaosade kaaliupermanganaadigaloputamisi sellest johtus ning et kas nimetatud protseduure ikka kerge läbi viia on või ei. Kannatage ära.


Räägin hoopis sellest, kuidas hommikul pool seitse Tallinna bussi peale jalutades tänavanurkadel hommikupimeduses üksteisega hüvastijätvaid inimhulkasid nägin ning kuidas mulle meenus see minu elus nii harv tunne, mida sellised lahkuminekud tekitavad. Ja neile järgnev lõunani magamine, ning neid tingiv varahommikuni seltskonnasviibimine. Need korrad, kui mina nii teinud olen, on toredad olnud. Eriti kui järgmine päev ei ole tööpäev. Ilmselt on selle tinginud ka see, et mittetoredas seltskonnas ma üldse ei veeda kaua aega. Aga oma harvaesinemise tõttu oli see täna hommikul niisugune tunne, mida natukene igatsesin. Obviously see on osa minu igatsusest inimeste järele üldisemalt.

Seejärel tahan viidata (aga mitte soovitada), sellist lehekülge, kust leiate teose, mis algab sõnadega "Teismeline tüdruk hääletab teeveerel..." See on Valdo Jahilo anekdoot. Kes viitsib, leiab selle ka umbes kuu vanusest EPL Baskini NALJArubriigist, ning osad teist on seda minu esituses kuulnud. Küsimus laiale ringile - kas:
a) see on trikiga nali
b) Valdo arvas et kui see Baskini meelest naljakas oli, siis on tema meelest kaa
c) Baskin tegi Valdoga kurja nalja
d) Baskin ja Valdo tegid heausklike lugejatega kurja nalja
e) see ei oleGI nali, aga Valdo ja Baskin ei tea seda

Ahjaa, aga sellest miks ja kuidas ning kus täpsemalt Tallinnas - et kas ainult Triinu käest kuulmas, mida Liisi minu kohta inetut on rääkinud vahepeal, või et mis ta ise arvab, või et äkki hoopis midagi hoopis muud - mõni teine kord. Näiteks neljapäeva õhtul, kui kõik sellegaseonduv klaarunud olema peaks. Olen kaa salalik. Aga mitte niiväga. Samahästi oleks ma Triinu asemel võinud kirjutada "N" ja Liisi asemel "K" ja oma tallinnaskäigu kohapeal "M-iga kohtumine", aga mina lihtsalt olen oma kallite lugejate vastu niivõrd aus ja kisun end oma.. alastuses alasti te ees. Noh, ja Triinu ja Liisi nende alatuses muidugi loomulikult kaa.

Kommentaare ei ole: