esmaspäev, 19. aprill 2004

Oo jaa, beebi! Tänu Grete (link mõeldud vaid orkutikasutajatele, hähhää!!) soojale soovitusele on minu tgemisi nüüdsest võimalik ka kommenteerida. Kujunda mällo leht nüüd just endale silma- ja meelepäraseks, lisades sobivasse lünka oma arvamus!
Minu esimene kommentaar, mille jaoks ma veel kommenteerimisaparaati ennast ei kasuta tuleb irooniavallast - nagu näha, ei saa ma ilma kellegipoolsete soovitusteta ise eriti midagi tehtud. Aga kui soovitajad on head, siis saan hästi hakkama. Nii et soovitage mul midagi teha, palun.
Lisaks tahan lisada, et ilmselt ma varsti siia enam kunagi ei kirjuta, kui näen, kui vähe külastajaid siin tegelikult on (kaunteri abil) ning kui vähe nad minust ning mu elu suunamise optsioonist tegelikult hoolivad (kommentaaride abil). Come on, give the mällo's self esteem a boost.

Kommentaare ei ole: