laupäev, 17. aprill 2004

Uu jee peibi! Nüüd minu lehel ka kaunter, mille eest suur tänu Krikule, kes - suure saladuskatte all öeldes - aitab kaasa ka nägemispuudeaparaadi fondi annetamise populaarsuse tõstmisele. On aeg, et noored mõistaksid, kuivõrd seksika asjaga tegemist on. Ja ei laseks end häirida mingite nukrate kapitalismivastase liikumise luuseritest oma nutuste pressiteadetega.
Anyway, nüüd saab kohe selgeks, kes ja mida siin tegemas käib. Mis meenutab mulle seda aega kui Homer Simpson tegi endale kodulehe, mis koosnes plinkivatest jeesusepiltidest ning toksis sõrmega vastu kaunterit oodates kuna esimene külastus tuleb. Ja siis põhupall veeres oma uhkes üksilduses paari tunni pärast üle ekraani.
Niiet - palun! - ärge jätke mind siia üksi! Refreshige käesolevat lehte paar korda tunnis (ja ärge tulge mulle rääkima, et see ei jäta mulle suure külastatavuse petumuljet).

Elu pahupoolelt tahaksin lisada hommikuse leiu värskete orkutiliitujate kohapealt (mille kohta ma - nagu näha - ei lisa linki) ning õhtul konkreetsema sõnastuse saanud unistuse, et ka tavaliste inimeste elu tuleks ette puhke, mil tegelane (st käesoleva elu elaja) lõpetab mingi oma eksistentsi dramaatilisusega laetud stseeni ning jalutab välja ning hetke pärast järgnev stseen leiab aset mõni aasta hiljem mõnes teises kohas kusjuures käsitletava elu tegelaskuju on võtnud uue kena suuna ning eelmise stseeni mured on ammu möödanik. Comprehende?

Kommentaare ei ole: